COMENCEM LA XILOFONADA POÈTICA 2020

Sessió de formació amb els docents de música.

Aquest matí shan trobat tots els docents de música que participaran a la Xilofonada Poètica 2020. Sóns els mestres de música de les escoles Eladi Homs, Eugeni d'Ors, Vallmoll, Puigpelat, Baltasar Segú, La Candela, Enxaneta, El Pla de Santa Maria, ZER Atzavara, ZER El Francolí i de l'Escola de música.

Un projecte que aglutina moltes escoles, molts docents i molts alumnes que enguany treballaran a partir dels poemes de Ramon Besora i el seu Zoo de paraules que la Rosabel Bofarull ha versionat per a veu i acompanyament d'Orff.

La trobada d'avui ha servit per revisar els materials musicals amb els docents i després han pogut escoltar Ramon Besora explicant una experiència poètica a partir de l'obra de Miquel Martí i Pol que va realitzar fa anys i que continua sent novedosa i molt interessant. Després ha donat recursos per acostar-se a la poesia des de l'aula de primària i ha engrescat els mestres a viure la poesia des de tots els vessants.

A partir d'ara, les escoles treballaran els poemes versionats per tal d'anar construint el projecte que acabarà el proper dimecres 19 de febrer en un concert amb tots els implicats.