CALENDARI D'AUDICIONS DE NADAL

Ja tenim l'agenda al dia!

Al calendari d'aquesta pàgina principal hi trobareu detallades totes les audicions instrumentals de les aules de violí, clarinet, flauta, violoncel, guitarra... que tindran lloc a finals de trimestre.

Les audicions seran, bàsicament, a l'aula noble de l'escola i a la sala d'actes del Convent del Carme i seran sempre a 2/4 de 8 del vespre.

A banda, tindran lloc diferents concerts amb les agrupacions més grans, que també trobareu detallats: concert de Nadal dels alumnes de Música i Moviment (MiM), concert dels grups de vent a Constantí, de les dues orquestres grans a Vallmoll, dels combos al Pati i el concert de Nadal amb la resta d'agrupacions corals i instrumentals de l'escola amb un nou format que serà molt interessant.

Trieu i remeneu i veniu, en tenim per tots els gustos. Com sempre, l'entrada és lliure amb aforament limitat.

Fotografia: Mar Bernàldez