INTERCANVI DE L'AULA DE GUITARRA AMB LES ESCOLES DE TORTOSA, STA. BÀRBARA I LA RÀPITA

Dissbte 7 de març va tenir lloc la trobada.

Format per un grup de vint-i-cinc alumnes dels quatre centres, la jornada va començar al matí a l'escola, on els diferents alumnes van treballar de forma conjunta les peces que ja portaven preparades. El dia va acompanyar i les pauses van permetre esbargir-se al parc, molt especialment per dinar i jugar a l'aire lliure.

Ja a la tarda, tot el grup d'alumnes i docents es va desplaçar a la sala d'actes del Convent del Carme on, després d'un altre petit assaig, va tenir lloc el recital davant les famílies.

Felicitats a tots els participants, als que van venir del sud i els de casa, per la feina dels alumnes i dels docents i per dedicar hores d'un dissabte a fer viure la música.

L'activitat va estar coordinada per la professora de guitarra M. Elena Casañas.