LES IMATGES DE LA VII XILOFONADA POÈTICA

El concert va tenir lloc el dia 19 de febrer de 2020.

Un any més hem aconseguit fer un concert amb molts alumnes de Valls i comarca, uns 300, d'entre 7 i 10 anys, que han viscut l'experiència de fer música amb un grup tan gran de nens.

El recital va tenir lloc al Centre cultural municipal que va acollir una molt bona entrada de públic que va descobrir què és això de la Xilofonada Poètica: un concert basat en poemes, enguany del Ramon Besora, que són versionats per a cantar en un gran cor i acompanyament de piano i que té un acompanyament per a instruments d'Orff que toquen els nens. D'aquesta manera, els alumnes treballen tant la part de cor com la instrumental.

Les escoles participants es van mostrar satisfetes pel l'experiència i els docents, alguns que ja repeteixen i d'altres que s'incorporen al projecte, van quedar contents del treball dels seus alumnes.

Nosaltres, mentrestant, comencem a penjar com serà la VIII Xilofonada Poètica.

Fotos: Escola i @PereToda