EL COR POM DE DALT A LA TROBADA DE LA SÈNIA

Aquest dissabte hem estat a l'assaig parcial.

I hi hem estat amb el Cor Pom de Dalt, que agrupa alumnes d'entre 8 i 12 anys coordinats per les professores Gemma Batalla i Mireia Besora.

Aquests alumnes fa setmanes que preparen les cançons que integren la cantata "La màquina del temps", d'Arnau Tordera. És la cantata amb la que el SCIC (Secreterariat de corals infantils de Catalunya) celebrarà la 52ª trobada de corals el proper mes de maig.

El dissabte es van trobar a La Sènia diferents cors de la demarcació, per tal de fer un assaig parcial previ a l'assaig general, que tindrà lloc el mateix dia del concert.

Aquest concert tindrà lloc a L'Auditori de Barcelona el dissabte 18 de maig a 2/4 d'1 del migdia i posarà el punt i final a un treball intensíssim d'aquest cor, que enguany ha participat d'aquesta experiència i de la trobada de cors organitzada pel Conservatori de Vila-seca a l'Auditori Josep Carreras.

Us deixem unes imatges de la trobada.