PREMI NARCISA FREIXAS D'INTERPRETACIÓ DE PIANO

Concurs per a joves pianistes.

Dins les activitats commemoratives organitzades pel Departament d’Ensenyament es convoca un premi d’interpretació “Narcisa Freixas 160 anys”, adreçat a l’alumnat de grau professional i d’ensenyaments no reglats de música.

El passat dissabte va tenir lloc la fase eliminatòria i l'alumne Carlos Alekyan va ser un dels seleccionats en aquesta primera fase. El Carlos és alumnes de l'escola i de fa uns anys treballa amb la professora Gemma Batalla.

En aquesta primera fase el Calors va interpretar tres peces del llibre "Piano infantil 1 i 2" de l'autora homenatjada. En la prova final, a la que hi arriben només cinc alumnes per categoria, haurà d'interpretar un parell d'obres de màxim quatre minuts.

El jurat del concurs està format per diferents músics reconeguts per la seva interpretació i docència com Albert Attenelle, Edmon Colomer, M.Teresa Garrigosa o Ester Vela, que és la responsable de la nova edició de l'obra pianística de Narcisa Freixas que ha publicat l'Editorial Boileau.

Felicitats a alumne i professora pel treball i l'interès i sort!