CONCERT DE NADAL DE GRUPS D'AVANÇAT

Ahir dimarts van actuar al Centre cultural municipal de Valls.

Era el concert destinat als alumnes més grans de l'Escola. No hi van actuar tots, però, perquè alguns grups ja han tingut actuacions pròpies: els combos van ser dissabte al Pati, l'Orquestra Gerhard, diumenge a Figuerola, i el grup de vent, dilluns a Picamoixons.

Els grups que van actuar van ser el grup de teclats, que coordina Rosa M. Segarra, el grup de guitarres, que dirigeix M.Elena Casañas, el cor modern, que està doblement coordinat amb l'Eloi Fort i la Mireia Besora, el grup de percussió, sota la tutela de Pinyu Martí, i l'orquestra dels mitjans, amb la coordinació de Pol Berlinches.

Va ser un concert amb repertori variat, amb nadales i peces d'autor, amb peces tradicionals i d'altres novedoses.

Una manera de fer arribar el treball del dia a dia a les famílies que van venir a escoltar el concert.