CONCERT DE COMBOS AL MERCAT D'ART JOVE

Dissbte 15 vam ser al Pati amb els sis combos.

Hi vam ser amb els combos, convidats pel Centre Cívic, per posar música a la tarda del Mercat d'Art Jove. El temps va acompanyar i vam estar tocant fins que es va fer fosc.

Van tocar des del combo que ha començat aquest curs fins el que ja són autèntics veterans. Hi va haver, doncs, tots els colors possibles i van ser aplaudits pel públic que va omplir la plaça. Els combos estan coordinats per Pinyu Martí, Joan Casellas i Eloi Fort.

Paral·lelament, va tenir lloc el berenar solidari, de coca i xocolata desfeta, que va tenir una bona acollida i ens va permetre recaptar 214€ que entregarem a La Marató, per a l'estudi del càncer.

Els companys del Cau de Valls van ser els encarregats de vendre els tiquets i el berenar. Gràcies per la vostra dedicació!