L'ESCOLA A L'ACTE D'INAUGURACIÓ DE L'AULA GERHARD

Dimarts 25 de setembre vam ser a la inauguració de l'Aula Gerhard.

L'Aula Gerhard és un espai dedicat a l'estudi, salvaguarda i custòdia del llegat que l'Institut d'Estudis Vallencs conserva del músic vallenc.

A l'acte inaugural, que va tenir lloc a la sala d'actes de l'Institut i al nou espai que es va presentar al públic, l'Escola hi va posar la part músical amb la interpretació de tres peces de Cantares, de Gerhard. El recital va anar a càrrec de sis alumnes de l'Orquestra Gerhard que van interpretar, en forma cambrística, aquestes peces en una adaptació per a instrument i acompanyament de guitarra.

M. Elena Casañas, nova professora de guitarra de l'Escola, va ser l'encarregada d'acompanya a Júlia Mestres, flauta, Xènia Jubany, Mar Àlvarez i Ariadna Torné, violoncels, Anna Vernet, oboè, i Ariadna Torné, violí, del projecte que va coordinar la professora de violoncel Gabrielle Deakin.