CONCERT DE COMBOS: CANVI UBICACIÓ!!

Dissabte 12 i diumenge 13 acollim l'escola Xamfrà de Barcelona.

I ho farem amb diferents activitats.

La primera serà una gimcana prevista per dissabte al matí. La idea inicial de fer-la pels carrers del centre històric de Valls es veu afectada per la pluja i canviarà d'ubicació a un lloc cobert que aviat concretarem.

La segona serà un assaig coral i taller amb Michèle Alderete a la sala d'actes de l'Eugeni d'Ors, amb els cors de Barcelona i Valls.

Al vespre els membres del cor assistiran al concert que han preparat els cinc combos de Valls i el de Barcelona. Atenció perquè finalment el concert serà AL CONVENT DEL CARME, davant la previsió de pluges fortes.

Finalment, el concert dels cors serà el diumenge a les 12 del migdia al Centre cultural municipal.

Durant el concert dels combos hi haurà el BERENAR SOLIDARI per a recaptar fons per Fans del Lluís, per a l'estudi de la laminopatia congènita.

Tot plegat tindrà lloc gràcies a l'esforç de famílies i alumnes i, molt especialment, de l'equip docent de cor, format per Gemma Batalla, Mireia Besora i Eloi Fort, i el de combo, amb Joan Casellas, Eloi Fort i Pinyu Martí.