CONCERT DE COMBOS + EL BERENAR SOLIDARI

Dissabte 12 de maig a  partir de 2/4 de 8 del vespre al Parc Barrau.

L'Escola ha preparat per aquest dissabte un concert dels cinc combos de la casa més el combo de Xamfrà, convidat del vespre, un concert per omplir de música el capvespre de primavera.

Els combos interpretaran diverses obres que han preparat per a l'ocasió en un recital que tindrà una durada d'un parell d'hores i que han estat coordinats pels professors Eloi Fort, Joan Casellas i Pinyu Martí.

La sessió al parc comptarà amb un escenari i un esquip de so i de música especial per a l'ocasió.

Un any més, l'Escola vol col·laborar amb la Fundació Andrés Marcio, per a l'estudi de la laminopatia, a través de "Fan del Lluís", la família del qual està molt vinculada a l'Escola.

És per això que juntament amb l'AMPA estem preparant un berenar solidari: demanem la col·laboració de les famílies que hi vulguin participar aportant alguna cosa de menjar (entrepans, magdalenes, pastissos, coques...). Aquest material es vendrà durant el concert i la recaptació anirà íntegrament a la Fundació.

Paral·lelament, l'AMPA ha preparat una barra per tal de vendres begudes als assistents.

Si voleu aportar alguna safata de menjar us agraïm que ens ho comuniqueu, per tal d'organitzar-nos millor, al correu Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..

Gràcies i fins dissabte!