PRESENTACIONS DELS INSTRUMENTS ALS ALUMNES DE SIS ANYS

Els alumnes descobreixen d'a prop cada un dels instruments del centre.

Des de fa unes setmanes els alumnes de sis anys, que a partir del setembre començaran a estudiar un instrument, estan descobrint quins instruments hi ha a l'escola i com es toquen, com estan construïts, com sonen, com s'agafen...

Hi ha presentacions als centres on es realitzen sessions de MiM -Enxaneta, Eugeni d'Ors i La Candela- i també a l'edifici de l'Escola. Hi ha sessions on hi van els professors d'instrument, d'altres on són els propis alumnes d'instrument els encarregats de fer les explicacions petites sessions pràctiques amb els seus companys més petits. Hi ha alumnes que venen a les sessions del Parc Barrau a més de les sessions del seu centre... Un aiguabarreig, vaja.

Gràcies al Víctor -guitarra, el Sergi -saxo-, la Gabrielle -violoncel-, el Pol -viola-, la Marta -violí- i als alumnes Pau i Tomàs -guitarres-, Martí -saxo-, Hanna, Savina i Maria -violoncel-, Clara -viola-, Jimena -violí per les sessions, les descobertes, les explicacions i tot el vostre temps. I una felicitació especial a la Rosa M i la Mireia, les seves mestres, i coordinadores de tot aquest rebombori.

Això no s'atura aquí perquè ens falta descobrir encara més instruments.

De moment, però, us deixem un bé de déu d'imatges que segur que us faran somriure.