DIA MUNDIAL DE LA POESIA + MÚSICA!

El poema La poesia, de Marc Granell, musicat.

Ens afegim a la celebració del Dia Mundial de la Poesia (DMP) que es celebrarà el proper 21 de març.  La Institució de les Lletres Catalanes s'encarrega de l'organització d'aquesta festa a Catalunya, després que la UNESCO decidís dedicar aquest dia a les lletres poètiques.

Des de l'Escola ens afegim a la festa i és per això que hem versionat el poema de Marc Granell, (València, 1953) que enguany serà l'emblema de la festa i que es podrà escoltar en diferents llengües que són presents avui a Catalunya. La Rosabel Bofarull n'ha fet una versió per a veu i acompanyament Orff, amb uns acord per acompanyar instrumentalment amb piano o guitarra.

Us deixem les partitures i les bases instrumentals per si ho voleu utilitzar.

Ens agradaria, però, que si ho feu servir ens ho expliquéssiu i en pegéssiu un petit vídeo amb l'etiqueta #DMP_música, bo i etiquetant l'Escola @EMMValls i l'autora, @RosabelBofarull.

Bases Granell_veu

Bases_Granell_piano