TALLER BALDUFA CURS 2016-17

Aquesta setmana hem acabat el Taller Baldufa d'aquest curs.

Han estat vint-i-quatre sessions musicals a quatre escoles bressol de Valls: Els Tabalets, Xiquets i xiquetes, La Quitxalla i Lledó.

Al llarg de tot el curs s'han preparat sis tandes d'audicions amb sis professors diferents que han portat sis instruments de característiques, sonoritats i colors diversos: el violí i la flauta, el violoncel i el clarinet, el saxo i la guitarra elèctrica, i sempre han estat acompanyats de l'acordió diatònic, que fa de fil conductor.

A cada sessió s'han interpretat obres diverses, preferentment del món tradicional, així com petites peces del repertori habitual de cada un dels instruments de l'Escola.

L'experiència, que va començar el curs passat, està plenament consolidada i les sessions tenen un alt grau d'atenció i interès per part de les criatures que ho escolten: des de nadons de 5 mesos a nens de gairebé 3 anys.

Per al curs que ve continuarem amb el projecte Taller Baldufa amb encara més ganes i recursos.