LA BATUCADA I ELS COMBOS EN CONCERT AL PARC + BERENAR SOLIDARI

Ahir dijous va tenir lloc el concert al Parc Barrau.

Van ser dues hores de música que es van iniciar amb la Batucada de l'Escola, en format reduït, i els cinc combos que integres més de vint-i-cinc alumnes.

Al concert s'hi va sumar l'AMPA de l'Escola, que va organitzar un magnífic berenar solidari fet d'aportacions de les famílies: un altre recital, en aquest cas, de pastissos de tota mena, entrepans, coques, magdalenes, galetes, cocs... N'hi va haver molt i per a tots els gustos i l'AMPA ho va vendre per tal de recollir uns diners que s'entregaran a la família del #FandelLluís, per a destinar-los a la fundació Andrés Marcio per a la recerca de malalties minoritàries.

Felicitats a tots els participants i moltes gràcies a tots els que vau contribuir a fer un vespre musical i solidari als jardins del Parc Barrau.

Aquí teniu un resum fotogràfic.