HOMENATGE A ROSA FABREGAT

El passat dissabte 22 d'abril va tenir lloc l'homenatge a la poeta de Cervera.

L'acte , inclòs en la festa literària de Sant Jordi que organitzava la Colla Joves dels Xiquets de Valls, va tenir lloc la vigília de Sant Jordi i va comptar amb la presència de l'autora.

Rosa Fabregat (Cervera 1933) és una reconeguda poeta que la setmana que ve rebrà la Creu de Sant Jordi de la Generalitat de Catalunya. En l'homenatge que se li va fer, es van poden escoltar diferents poemes seus recitats per la canalla de la Colla i per ella mateixa, que va tancar l'acte amb un poema titulat "Fem pinya".

Les alumnes de violoncel Mar Àlvarez i Ariadna Font van interpretar dues peces, de Weber i Mozart, que van intercalar entremig del recitat dels poemes.

L'acte va comtpar amb la presència de diversos regirdors de l'Ajuntament de Valls.

Fotografies: C.Galofré