EN CALVIN (NO) SAP VOLAR! EL CONCERT

Dissabte 1 d'abril va tenir lloc l'estrena de la cantata.

Va ser un matí màgic, 25 minuts d'emoció a través de la interpretació dels més de dos-cents alumnes que van omplir el centre cultural per posar veu a la cantata.

El cor, amb 160 nens de 4 a 7 anys, va cantar de valent i va fer emocionar a uns i altres. L'orquestra, amb gairebé 50 músics de 8 a 12 anys, va complir amb la seva feina amb escreix i va estar acompanyada per set professors que van reforçar totes les veus.

Van ser divuit professors treballant un matí de dissabte, convençuts que així és la millor manera per tal que tot encaixi com ha d'encaixar i van comptar amb l'ajut de diversos adults que van acompanyar els petits en tot moment.

Per la seva banda, les escoles convidades es van mostrar contentes de l'espectacle i es van mostrar interessades en repetir l'experiència, donat que aquesta és la sisena cantata que l'escola estrena i es preveu continuïtat per a l'any que ve.

Un any més, el concert va comptar amb un parell de narradores: dues mares de l'escola que es van posar el públic a la butxaca: la Rosa M. Ramon i la Cristina Salmerón. I també hi van assistir tres representants de l'editorial Takatuka, que ha editat el llibre, que es van mostrar sorpresos i emocionats, com la majoria de les mil persones que omplien la sala, del que van veure i escoltar.

La direcció musical va anar a càrrec de Pol Berlinches i va comptar amb Joan Romeu a la presentació de l'acte i Rosabel Bofarull al piano, que és alhora l'autora de les lletres i les músiques i coordinadora de tot el projecte.

Imatge de portada: Pere Toda