LA XILOFONADA POÈTICA A L'ESMUC

L'Escola ha estat convidada a presentar el projecte Xilofonada a l'ESMUC.

El departament de pedagogia de l'ESMUC (Escola superior de música de Catalunya) ha convidat l'escola a presentar-hi el projecte Xilofonada davant els alumnes que cursen l'últim any de pedagogia i que d'aquí a no res seran professors de música a les escoles.

La Rosabel Bofarull ha estat la responsable de difondre el projecte a través de la xerrada "La Xilofonada Poètica: una mostra de treball comunitari".

Al llarg d'un parell d'hores, els alumnes, sota el guitatge d'Ignasi Gómez, cap de departament de pedagogia del centre, han pogut veure les diferents fases del projecte, l'argumentari teòric, l'aplicació pràctica, els materials que s'han generat (llibre, enregistrament...) i tot el que implica un projecte com aquest.

Per acabar, han interpretat tres peces de la Xilofonada Poètica 2017 i han pogut tastar el que sent una criatura quan juga amb els poemes i les músiques que els acompanyen. Aquestes peces s'estrenaran divendres dia 10 de març a les 6 de la tarda al centre cultural municipal de Valls, on els alumnes hi han estat convidats per poder veure d'aprop aquest projecte.

Des de l'Escola volem donar les gràcies públicament per aquesta invitació, que és una manera molt cuidada de mostrar el reconeixement cap a la feina del centre.