L'ESCOLA AMB L'ELOI FORT_QUARTET MÈLT

L'Escola celebra el premi "Oh happy day" amb el professor Eloi Fort.

Fa uns dies, el Quartet Mèlt va guanyar la tercera edició del concurs de TV3 "O happy day". El Quartet Mèlt està integrat, entre altres, per Eloi Fort, professor de cant, de combo i de cor de l'Escola.

Per tal de celebrar aquest merescut reconeixement que segur que obrirà moltes portes al Quartet, l'Escola va preparar una petita sorpresa a l'Eloi durant una de les seves classes setmanals de cor.

La presència de l'alcalde de Valls i president del Patronat de la Fundació Pública Municipal de Música Robert Gerhard i de la regidora d'ensenyament, així com de tota la comunitat educativa que en aquells moments era al centre, mestres, alumnes, personal no docent, membres de l'AMPA, va donar un aire molt festiu i engrescat a la festa.

Us deixem una petita galeria d'imatges.