LLÉPOL!

Dimecres 6 de maig a les 8 del vespre al Pati de Sant Roc presentem el projecte Llépol!

Es tracta de composicions pròpies que han creat els alumnes de primer i segon d'Entorns a partir del tast de diferents melmelades.

El projecte es va pensar per a servir de presentació del llibre "La melmelada a la cuina" de la Mireia Jordana i la Bet Carbonell, amb fotografies de Nani Valls, i ha estat una excusa pefecte per a combinar artesania i creativitat a l'aula de música a partir del tast.

Un treball que us arribarà a l'oïda però que també el podreu tastar i que servirà com a inici del cicle La Parra que cada any organitza l'Institut d'Estudis Vallencs.

Si us ve de gust, a 2/4 de 8, i a la sala d'actes de l'IEV, hi haurà la presentació no-musical del llibre.

L'entrada és lliure.