ENS VISITEN ELS ALUMNES D'INFANTIL DE LA CANDELA

Els alumnes d'Entorns presenten el projecte "Hi havia una vegada..." als alumnes d'infantil.

Un any més, des de la classe d'Entorns musicals hem preparat un seguit de contes musicats per tal de ser recitals als alumnes més petits de l'Escola.

Però també, un any més, hem convidat un centre de primària a venir a descobrir i viure la música en directe a través del seu llenguatge, com són els contes, però il·lustrats amb música. Els alumnes de segon han preparat "La bella dorment", "La ratetat que escombrava l'escaleta" i "La caputxeta vermella".

Els alumnes de La Candela han descobert el conte acompanyat del so dels violins, violoncels, piano i guitarra. Els grans, per la seva part, han treballat la música de conte de manera que l'aprenentatge ha estat significatiu.

Us deixem algunes imatges del recital.