CONCERTS AL CLAUSTRE 2024

Nova tanda de concerts de grups al claustre.

Durant quatre tardes hem ofert diferents concerts al claustre del Convent del Carme.

El primer dia va ser el moment de l'aula de modern, amb diferents agrupacions d'alumnes de cant, guitarra i bateria.

El segon dia va estar destinat a les dues orquestres de corda de nivell bàsic i la d'avançat, que juntament amb el cor modern, va oferir el projecte "Jungla d'asfalt". També va ser el moment per acomiadar la professora Gemma Batalla, que es jubila aquest curs.

El tercer dia estava destinat als dos grups de guitarres, als tres de teclats i al grup de vent, així com un dels dos grups de música de cambra.

I, finalment, l'últim dia va ser el moment del grup de cambra i els dos grups d'adults, el de corda i vent i el de teclats.

Us deixem unes imatges dels concerts.

Dilluns, dimarts, dijous i divendres