COLÒNIES DE CAP DE SETMANA AMB ELS GRUPS BÀSIC

Aquest passat cap de setmana hem estat de colònies.

Un cap de setmana ple de música, de joc, de lleure, de danses, de temps d'assaig i de temps per jugar. Hi han participat totes les agrupacions de bàsic com l'orquestra, el cor, el grup de vent, el de guitarres i el de teclats i els alumnes de bateria.

Tots junts han construït un festival de música ple de mirades diferents a través del món de la dansa. Aquest programa el podrem veure el dimecres 30 de novembre a les 7 de la tarda al Centre cultural municipal de Valls. El fil conductor són les diferents danses del món -africanes, sudamericanes, catalanes...- que les podrem escoltar cantant, tocant i ballant.

Les colònies han estat plenes de moments preciosos tant pels nens com per als docents. Aquesta edició de les colònies, un projecte instituït fa dotze anys, ha estat la més participativa, amb 70 alumnes, 2 monitores i 9 docents.

Us deixem unes imatges del que va donar de sí.