PROJECTE "EL DIA DEL COMPOSITOR"

Un any més, encetem el projecte.

I ho fem amb el treball que des de fa un mes estem elaborant amb el professor i pianista Carles Valls. En aquesta ocasió, i per segona vegada, treballem amb un exalumne de l'escola que ha fet carrera i ara ens apropa els seus coneixements i experiències per treballar la composició de forma autònoma.

El desembre vam fer la primera jornada presencial a l'escola i aquest gener el dissabte de treball ha estat de forma virtual per les diferents situacions d'alumnes i docents.

Tenim previst encara una altra jornada de treball durant el mes de febrer i un concert públic el proper dissabte 12 de març.

Al llarg de les diferents edicions, hem treballat amb compositors com Antoni Tolmos, Carlota Baldrís, Imma Jorba, Marian Màrquez,Laura Nadal o Ester Vela.