CONCERTS DE LES AGRUPACIONS AL CENTRE CULTURAL

Els dies 19 i 21 de maig vam tonar als escenaris.

Després de molts mesos, vam tornar al Centre cultural municipal, un dels nostres teatres de referència i hi vam tornar després de gairebé un any i mig de no ser-hi.

I hi vam ser amb la majoria d'agrupacions instrumentals de l'escola.

El primer dia vam oferir dos recitals, un amb les tres orquestres i un amb els dos grups de vent d'avançat i el grup d'adults.

El segon dia va ser el torn dels tres grups de teclats, a la primera sessió, i els dos grups de guitarres i l'orffestra, al segon.

Han sigut sessions una mica més curtes i, sobretot, amb menys agrupacions, per respectar les mesures Covid 19.

Les sensacions a l'escenari van ser múltiples: il·lusió pel recital, nervis, potser més nervis que altres vegades, recel amb els qui s'estrenaven o havien fet pocs concerts abans de la pandèmia i moltes ganes, en general. Perquè, d'alguna manera, aquest retorn de les agrupacions inicia el retorn a una certa normalitat postpandèmica.

Us deixem un bé de déu de fotografies de les quatre sessions.