EL TALLER BALDUFA DEL CURS 2023-2024

Recull d'imatges del taller.

Aquest curs hem ofert el Taller Baldufa a set escoles bressol de Valls i Picamoixons. És la novena edició d'un taller que vol apropar la música en directe a la franja 0-3, de nens escolaritzats en els diferents centres educatius: Els Tabalets, Xiquets i Xiquetes, La Quitxalla, Vedruna, Cor de Maria, Claret i Picabruna.

Al llarg del curs han rebut fins a sis sessions, sempre amb l'acordió com a instrument fil conductor i amb els diferents instruments de l'escola com a convidats: la viola i el saxo, el violoncel i la guitarra elèctrica, la flauta, el clarinet i la guitarra clàssica.

Les sessions tenen lloc en els espais que cada centre determina, i tant són interiors com exteriors, agrupant tot el centre o bé fent sessions per separat.

El taller continuarà i s'ampliarà el proper curs 2024-25.

Us deixem unes imatges del curs.

Dilluns, dimarts, dijous i divendres