NOU COR D'ADULTS

Aquest curs iniciem un cor nou.

Un cor mixte pensat per a persones adultes, majors de 18 anys, que o bé ja siguin alumnes de l'escola en algun instrument o bé per a persones externes que hi vulguin participar, sense haver de cursar cap altra assignatura. Les sessions tenen lloc els dimecres de 2/4 8 a 2/4 de 9 a l'escola sota la direcció de la professora Mireia Besora.

En el primer cas, per als alumnes de l'escola que ja toquen un instrument, no té cap increment econòmic sinó que funciona com a una optativa més que poden cursar.

Per al segon cas, per a aquelles persones que no són alumnes del centre, passarien a ser-ho del programa "Escola Oberta", en el que els alumnes no fan classe de cap instrument i només participen d'alguna assignatura optativa amb un cost mensual de 5€.

Actualment, el cor està format per a 17 integrants i encara queden algunes places lliures.

Dilluns, dimarts, dijous i divendres