TALLER DE COR D'ADULTS "UNA VOLTA AL MÓN"

Taller de cor per a adults.

Obrim un nou taller de cant destinat a públic adult.

És un taller de curta durada, de vuit setmanes, que començarà el proper 19 d'abril i fins al 7 de juny. Seran vuit sessions d'una hora de durada, els dimarts de 2/4 de 9 a 2/4 de 10 a la sala d'actes de l'escola Eugeni d'Ors.  En acabar les sessions, el cor participarà en un dels concerts que l'escola té previst realitzar durant la primera quinzena de juny.

El repertori del taller estarà format per diferents peces de procedències diverses, tan a nivell melòdic com rítmic.

El preu del taller són 60.

Les sessions anirà a càrrec de la professora Mireia Besora.

La inscripció, que trobareu adjunta al final d'aquesta entrada, cal enviar-la a la secretaria de l'escola (Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.) o bé presentar-la físicament (de dilluns a divendres de 12 a 7).