AUDICIONS FINALS I ALTRES CONCERTS: LA TRACA FINAL!

Comencem la tanda final d'audicions i concerts de final de curs.

Des d'aquesta setmana i fins el proper 18 de juny tenim programades diferents audicions, classes obertes i concerts en diferents llocs de la ciutat.

L'aula noble de l'escola i la sala d'actes del Convent del Carme acolliran la majoria d'audicions instrumentals de corda, vent, piano i guitarra. El claustre del Convent del Carme és l'espai escollit per a l'audició de l'aula de música moderna, on hi conflueixen alumnes de cant, guitarra moderna i bateria.

Així mateix, les classes obertes dels alumnes de MiM i Iniciació tindran lloc al mateix espai i en el mateix horari que tenen lloc les classes, o sigui, a les escoles Enxaneta, La Candela, Baltasar Segú, Eugeni d'Ors i a l'escola.

Els concerts finals seran cinc i tenen fórmules diverses:

- Musical "El petit príncep", a càrrec de l'aula de cant, dimecres 29 de maig a 2/4 al Teatre Principal.

- Intercanvi amb l'EMM Can Ponsic de Barcelona, amb els cors, l'orffestra i grups de llenguatge, dijous 30 de maig a les 7 a la sala d'actes de l'Eugeni d'Ors.

- Recital del Cor modern i l'aula de percussió, dimecres 5 de juny a 2/4 de 8 al Teatre Principal.

- Concert final amb les agrupacions de nivell bàsic, dijous 13 de juny a 2/4 de 8 al Centre Cultural Municipal.

- Concert final amb agrupacions de nivell avançat, dimarts 18 de juny a 2/4 de 8 al Teatre Principal.

- Concert dels combos a la festa major, dissabte 22 de juny a la nit a la Plaça de l'oli.

Tots els concerts tenen accés lliure (amb aforament limitat).