L'AULA DE FLAUTA A LA FLAUTADA A TORTOSA

Dissabte 4 de maig serem a Tortosa durant tot el dia.

Hi tindrà lloc la 9ª trobada de flautes que organitzen diferents escoles de Catalunya i que compta amb l'ajut econòmic de la Diputació de Tarragona.

A la trobada hi participaran uns dos-cents alumnes d'entre 7 anys i fins a adults que vindran de diferents escoles de música com Cardona, Sabadell, Solsona, Viladecavalls, Sant Sadurní d'Anoia, Sant Boi del Llobregat o Santpedor, entre molts altres.

L'escola hi participarà amb una dotzena d'alumnes coordinats pels professors Meritxell Carbonell i Joan Romeu.

La trobada començarà a les 10 del matí a l'escola Sagrada Família: durant el matí tindran lloc diferents tallers lúdics a partir de la flauta i el mon del vent, així com assajos parcials del repertori que porten preparant des de fa dies.

A la tarda, i ja a l'auditori Felip Pedrell, tindrà lloc l'espectacle de Xavi Lozano, que és capaç de fer sonar bufant qualsevol cosa impensable per a la resta de persones!

La trobada acabarà amb el concert, al mateix espai, a 2/4 de 7 de la tarda, en el format tradicional: diferents grups d'edats aniran mostrant el seu treball fins a acabar tots plegat amb una obra conjunta, la Jota tortosina, que aplegarà els dos-cents alumnes i la trentena de docents responsable de la diada.

Fotografia: Mar Bernàldez