L'ESCOLA A L'ENTREGA DELS PREMIS DOLORS VIVES

Dimarts 4 de desembre a les 7 de la tarda a la sala de plens.

La regidoria de Participació Ciutadana i Igualtat de l'Ajuntament de Valls atorgarà, la setmana que ve, els premiPremis Dolors Vives i Rodon. Aquests premis estan pensat per premiar els millors treballs de recerca de batxillerat i els de síntesi dels cicles formatius de grau superior que estiguin basats en tema de dones i gènere.

I, també, a activitats de diferent format basades en estudis de dones, gènere i d'igualtat realitzades als centres escolars de Valls.

Dolors Vives Rodon va néixer a Valls l'any 1909 i fou una pilot catalana, pionera de l'aviació durant la Segona República.

L'objectiu dels Premis Dolors Vives i Rodon és potenciar la incorporació de la perspectiva de gènere i de l'estudi de les dones a la formació i la recerca tot promovent i donant difusió a la investigació de les dones i/o sobre les dones, per tal d'afavorir la igualtat de gènere.

L'Escola hi serà amb un quartet de violoncels, format per Leayo Rovira, Montserrat Ferré, Carla Alomà i Ariadna Font, que interpretaran un moviment d'un concert de Michel Correte.