L'ORQUESTRA GERHARD AL MUSEU DE VALLS

Diumenge 17 a 2/4 de 12 del migdia al Museu de Valls.

L'Orquestra Gerhard, que agrupa els alumnes de corda i vent més grans de l'Escola, prepara un recital per diumenge que al Museu de Valls. Està previst que interpreti aquest concert just després de la inauguració de l'exposició sobre El noucentisme, que tindrà lloc al museu a les 11 del matí.

Per aquesta ocasió l'orquestra prepara un repertori que inclou unes peces que ja hem pogut escoltar, donat que les van preparar per l'intercanvi que van realitzar el passat mes d'abril a Holanda. Prèviament, van oferir a Valls el recital que interpretarien a Holanda i que inclou des de peces de Bach o Txaikowsky a un parell d'obres pensades com a bandes sonores, així com la sardana més famosa de Pau Casals, Canigó, i una obra de Robert Gerhard que neix de la tradició popular catalana, Secret people.

L'Orquestra Gerhard està coordinada per Gabrielle Deakin i l'accés al concert és lliure.