CONCERT DEL COR MODERN

Serà el dijous 3 de maig al Teatre Principal de Valls

El concert tindrà lloc dijous 3 de maig a 2/4 de 8 del vespre al Teatre Principal de Valls i hi participarà el cor format per una quarantena de joves d'entre 13 i 7 anys i un petit combo creat per a l'ocasió, amb Gabriel Llorach, guitarra, Arnau Benet, baix, i Gorka Gras, bateria.

El recital serà dirigit per Mireia Besora i comptarà amb Eloi Fort al piano, els dos responsables del cor.

El concert inclou tres cançons d'Steve Wonder i quatre cançons tradicionals catalanes arranjades per diferents músics (F.Pagès, J. Monné, M.Ventura i E.Molerto). Tot i que el cor fa anys que funciona, aquest curs el cor s'ha regenerat i gairebé podem parlar d'un cor nou, perquè hi han entrat molts joves cantaires de l'Escola i s'ha hagut de treballar per cohesionar les veus i els colors vocals.

El passat mes de desembre, el cor va presentar un primer tast del nou tarannà del grup. Per aquest mes de maig tenen doble recital. El primer, aquest concert on actuaran sols. Per la setmana següent, i durant tot el cap de setmana, tenen previst un intercanvi amb els alumnes de l'escola de música Xamfrà de Barcelona. El dissabte dia 12 serà una jornada de treball dels dos centres i que rebrà la formació específica de Michèle Alderete, reconeguda pedagoga musical, que treballarà amb aquests alumnes i també amb el cor Pom de Dalt de l'Escola, el que agrupa alumnes de 8 a 12 anys.

Ja el diumenge dia 13 de maig i a 2/4 d'1 del migdia al Centre cultural municipal tindrà lloc el concert amb els alumnes de Barcelona i el cor modern de Valls. Serà un concert de tornada de l'intercanvi que els cors van fer l'any passat en motiu del 50è. aniversari del SCIC.

Finalment, el Cor Moder participarà del concert de final de curs que tindrà lloc just abans de sant Joan.