EL GRUP DE VENT A L'ENCESA DELS LLUMS DE NADAL DE PICAMOIXONS

Dimecres 13 a les 7 de la tarda a l'església de Picamoixons.

Si fa uns dies el grup de percussió de l'Escola era l'encarregat d'acompanyar l'acte protocolari d'encesa de llums de Nadal de Valls,  el grup de vent dels mitjans, que coordina Josep Boada, seran els encarregats d'acompanyar musicalment l'encesa de llums de Picamoixons.

L'inici de l'activitat serà a 2/4 de 7, amb un recorregut pel poble, amb el pessebre i els llums, amb els grallers del poble. I acabarà a les 7 de la tarda a l'església.

Serpa allí on hi ha previst un petit recital del grup de vent. Aquest grup està format per una vintena d'alumnes d'entre 12 i 14 anys amb una plantilla de flauta travessera, oboè, clarinet i saxo i des dels 8 anys que participen en agrupacions de vent de l'Escola.