CONCERTS DE NADAL

Tres grans concerts de Nadal per tancar el trimestre.

Com ja ve sent habitual, l'Escola tanca musicalment el trimestre amb tres grans concerts.

El primer serà el dimarts 19 de desembre a les 6 de la tarda al Teatre Principal i anirà a càrrec dels més petits de l'Escola, alumnes d'entre 4 i 7 anys.

El segon, el dimecres 20 de desembre a les 7 de la tarda al Teatre Principal i amb les agrupacions vocals i instrumentals de nivell bàsic (8-12 anys): orquestres, grups de teclats, de guitarres i de vent, així com el cor i l'Orffestra.

I, finalment, el dijous 22 a les 7 de la tarda al Centre Cultural Municipal, el concert amb les agrupacions de nivell avançat: orquestres, teclats, grups de vent, combos i cor.

Entremig, un concert de l'Orquestra Gerhard a la residència Alt Camp -dimarts 19 a 2/4 de 6- i recital del grup d'adults -dimarts 19 a 2/4 de 9 a l'aula noble de l'Escola.

I després, vacances.