L'ESCOLA A L'ÒPERA

Dimarts 14 vam ser al Teatre Fortuny de Reus.

Un any més, hi vam ser amb un grup de persones vinculades a l'Escola -alumnes, docents i famílies- per tal de veure i escoltar una nova producció operística de la mà dels Amics de l'Òpera de Sabadell (AOS).

En aquesta ocasió, l'òpera que es presentava era Così fan tutte, de Mozart. És la tercera òpera que tanca la trilogia que Mozart va escriure de la mà del llibretista Lorenzo Da Ponte. Les altres dues òperes d'aquest trinomi són Le nozze di Figaro i Don Giovanni,  que són les dues òperes que hem escoltat els últims dos anys.

Una producció d'aquestes característiques permet veure una orquestra simfònica, un grup de cantants solites, un cor mixte i una escenografia pertinent, tot molt cuidat i ben encaixat. I és això, precisament, el que més sobta als alumnes que hi assisteixen.