XILOFONADA POÈTICA 2018

La nova Xilofonada Poètica ja ha començat a caminar.

Fa dies que els alumnes de l'Escola i els dels centres públics de primària de Valls han començat a treballar la nova Xilofonada Poètica 2018 que l'Escoal ha preparat per aquest curs.

El projecte té com a objectiu servir-se de la poesia i la música per a fer un treball amb alumnes diversos. Enguany treballaran amb els poemes de la Maria-Mercè Marçal que la Rosabel Bofarull ha versionat, un any més, per a cor, instrumental Orff i piano.

La idea és que els centres de primària hi participin amb un grup de cicle inicial o mitjà i juntament amb els de l'Escola oferiran un concert el proper dimarts 20 de febrer al Centre cultural municipal.

Aquest matí s'han trobat tots els docents de música que conduiran aquest projecte per tal de fer una posada en comú del repertori i resoldre dubtes.

Els centres participants són Eugeni d'Ors, Enxaneta, Eladi Homs, Baltasar Segú, La Candela i Picamoixons.