AUDICIONS DE FINAL DE CURS

Ja estan programades les últimes audicions del curs.

A partir de la setmana que ve, comencem amb una nova bateria d'audicions de cada aula instrumental en la que hi aniran participant tots els alumnes del centre.

Algunes d'aquestes audicions estan pensades en gran grup, com la primera que tindrà lloc el dijous 11 de maig; d'altres són audicions més reduïdes, on cada professor organitza de la manera que creu més idònia (per nivells, per edats, per necessitats diverses...).

Així mateix, les audicions tindran llocs en espais diferents, tot i que la majoria estan pensades entre l'aula noble de l'Escola -on es disposa de piano de concert- i la sala del Convent del Carme. Els jardins del Parc Barrau acolliran l'audició dels combos, en una audició oberta al parc i amb els músics sonoritzats.

Els concerts finals tindran lloc els últims dies de curs i seran en dos espais diferents: el primer, al centre cultural, acollirà el concert d'agrupacions clàssiques mentre que el segon, a la plaça de l'oli, amb els grups de música moderna, s'ha inclòs als actes de festa major.

Tots els concerts són gratuíts i tenen entrada lliure amb aforament limitat.

Trobareu la informació detallada en el document adjunt:

CALENDARI AUDICIONS

Fotografia: Mar Bernández