COMENCEM UNA NOVA CANTATA!

En Calvin no sap volar és la nova cantata que hem preparat per aquest curs.

Una història que parteix del conte amb el mateix nom i que explica les aventures d'un estornell molt particular i el seu grup d'amics.

Una història d'amor a la lectura,de fidelitat i d'amistat.

Una història que ens cantaran els més petits de l'Escola, els de Música i Moviment i Iniciació, i que estaran acompanyats per l'Orquestra 4 de 8 i el grup de vent Pitjaclaus a partir de la música que ha escrit la Rosabel Bofarull.

També ens acompanyaran unes escoles que hem convidat al projecte: la Petits Voladors d'El Vendrell, l'Escola del Bosc de Rubió i les municipals de música de Torredembarra i Santa Coloma de Queralt.

Tindreu tota la informació corresponent al blog Cantata Calvin que podeu trobar a la pestanya Blogs d'aquesta web.

El concert serà el dissabte 1 d'abril de 2017 al Centre cultural municipal de Valls.