UN NOU PREMI BALDIRI REIXAC PER L'ESCOLA!

El projecte "Busquets, la melodia de la pedra" ha estat premiat.

Va ser el projecte que van realitzar els alumnes de tercer i quart d'Entorns musicals el curs passat.

El treball va consistir en la descoberta de l'obra escultòrica de Josep Busquets, autor, entre d'altres, el monument als Xiquets de Valls que tenim a la ciutat.

A partir de l'observació i coneixement de l'escultura, que els alumnes van fer a través d'una visita al Taller Busquets, que conserva la seva filla Montserrat Busquets, de la visita guiada al Museu de Valls que ens va fer Joan Serafini, deixeble de Busquets, i de l'observació del catàleg de l'autor, els alumnes van composar petites obres musicals a partir de diverses obres escultòriques.

Busquets té una àmplia obra escultòrica que té diverses parts i que va trobar en el nu femení, de dones de volums generosos, el seu espai creatiu més personal.

El diumenge 7 de juny anirem a recollir el premi a L'Eslpluga de Francolí.

Felicitats a tots els alumnes que hi van participar!