L'ESCOLA AL PAÍS VALENCIÀ

Aquest cap de setmana l'Escola inicia un intercanvi al País Valencià.

Els alumnes més grans de l'Escola, que participen dels combos de música moderna, de l'aula de piano i de l'Orquestra Gerhard seran, al llarg d'aquest cap de setmana, a Borriana, al País Valencià.

Divendres a la tarda faran un concert a una escola de primària, dissabte dedicaran el matí a tallers i assajos i a la tarda hi haurà un concert al teatre del poble.

El diumenge el matí estarà dedicat a diferents visites culturals per la ciutat i a la tarda retornaran cap a Valls.

Els alumnes estaran acollits per les famílies donat que l'intercanvi és musical però també social. El curs que ve els alumnes valencians visitaran la nostra ciutat, igual com venim fent des de fa uns anys amb les visites dels alumnes de Navarra, Tremp i Solsona.