SUBVENCIÓ PER ATENDRE LES DESPESES DE FUNCIONAMENT DE L'EMMRG

La Diputació de Tarragona ha resolt les sol·licituds de subvenció.

La Diputació de Tarragona ha resolt les sol·licituds de subvenció presentades dins la convocatòria de subvencions per a escoles de música, escoles de dansa i escoles d’art i disseny de titularitat municipal de la demarcació de Tarragona, curs 2022-23.

L’Ajuntament de Valls va acollir-se a la convocatòria i va sol·licitar la subvenció per atendre les despeses derivades del funcionament de l’Escola Municipal de Música Robert Gerhard de Valls, que engloben les despeses del professorat i d’altres despeses corrents del centre, corresponents al curs 2022-23.
En la resolució adoptada, la Diputació de Tarragona concedeix la subvenció sol·licitada per import de 24.480,74 €, que es destinen íntegrament a fer front a les despeses de funcionament i al sosteniment de l’Escola durant el curs 2022-23.

Actuació realitzada amb el suport de la Diputació de Tarragona.

Dilluns, dimarts, dijous i divendres