COLÒNIES DE BÀSIC A LES MASIES

Els dies 4 i 5 de novembre de 2023.

Un any més, hem programat la sortida de colònies de cap de setmana per a totes les agrupacions de nivell bàsic.

Serà el dissabte 4 de novembre i diumenge 5 a l'alberg Jaume I de L'Espluga de Francolí, a Les Masies. L'arribada serà a les 10 del matí, amb desplaçament amb famílies, i el final de festa el diumnge a 2/4 de 5, també amb les famílies.

Seran dos dies de treball musical amb obres que ja estan sonant ara mateix pels diferents assajos. Aquells dies, però, es farà no només un treball independent dels grups sinó, i sobretot, la conjunció de totes les parts fins a aconseguir la idea final: que els grups toquin junts, que es canti i es toquin instruments, que es faci música i es comparteixi amb la vuitantena d'alumnes. Seran alumnes de corda, vent, teclats, guitarres, cor, orffestra i escola oberta sota la coordinació de deu professors.

Aquest treball es veurà a l'escenari el dimecres 29 de novembre al Centre cultural municipal en el Concert de Nadal de nivell bàsic.

Paral·lelament, durant les colònies es treballarà des del vessant lúdic, amb un parell de monitors de lleure, amb activitats de nit i d'esbarjo per fer present el nostre lema: Vivimla música! i la fem viure.

Fotografia: Colònies 2022 a Tamarit.

Dilluns, dimarts, dijous i divendres