SORTIDA DE GIRA PEL PENEDÈS

Aquest cap de setmana hem estat de gira.

De divendres a diumenge hem voltat pel Baix i Alt Penedès per tal de fer un seguit de concerts amb les agrupacions instrumentals i vocals d'avançat.

Així, d'una banda vam oferir dos concerts a dues escoles de primària, en el que és per a nosaltres una oferta social per tal que nens de les escoles vegin diferents formacions, diversos instruments, diferents estils de música... Un concert al Marta Mata del Vendrell i un altre al Santa Creu de Calafell.

Després, vam contactar amb tres escoles de de música per tal de fer concerts amb les diferents agrupacions, tant de forma conjunta com sense fer un treball plegats. El cor modern va treballar amb el cor jove de l'EMM Pau Casals del Vendrell, on van oferir un recital conjuntament. Els combos van anar de bracet amb l'escola de música moderna Músic's també del Vendrell i van presentar un concert conjunt a la Premsa de Lliura de Sant Vicenç de Calders. I pel que fa a l'orquestra i el grup de vent, el contacte va ser amb l'EMM Dolors Calbet de Vilafranca del Penedès on van preparar un recital a Cal Figarot, també a Vilafranca.

Entremig, temps per al lleure amb la monitoria, per a visites culturals a la Ciutadella ibèrica de Calafell i pel poble de Sant Vicenç de Calders i espai per a cohesionar grups i socialitzar un grup d'adolescents que des de feia dos anys no podien fer una sortida com aquesta.

Una experiència molt interessant tant per la part musical com la part personal.

Us deixem unes imatges del que ha donat de si la sortida.