TORNA EL CONCERT DE LA CANTATA

Diumenge 3 d'abril a 2/4 d'1 del migdia al centre cultural municipal de Valls.

Com portem fent des de fa onze anys, l'escola presenta una nova cantata amb el cor infantil format per alumnes de Música i Moviment (MiM) i Iniciació acompanyats, en aquesta ocasió, d'un petit grup de cambra amb alumnes de nivell avançat. Hem deixat l'orquestra per un any amb menys complicacions sanitàries.

El cor el formen nens de 4 a 7 anys. En concret, l'activitat de MiM es realitza tant a l'edifici de l'escola com en col·laboració amb difernts AMPA's de les escoles de Valls, com és el cas de les esocles Enxaneta, Eugeni d'Ors, Baltasar Segú i La Candela. El projecte és el mateix per a tothom i es realitza amb cinc docents de l'escola de música.

Després del concert de Nadal on hi van particpar aquests mateixos alumnes, arriba ara el segon gran concert del curs, amb la cantata "En Calvin no sap volar", de Rosabel Bofarull. En aquesta ocasió no es tracta d'una estrena, que s'ha posposat per al curs vinent, sinó d'una cantata que vam estrenar ara fa cinc anys.

El concert té una durada de 30 minuts i comptarà amb la col·laboració de dues mares en la narració del conte. L'activitat clou el treball d'aula dels sis primers mesos de curs, en un recital intens i emotiu.