TALLER MÚSICA EN FAMÍLIA D'HIVERN

Obrim inscripcions per al nou taller.

El divendres 18 de febrer a les 5 de la tarda s'obre el plaç d'inscripció per al taller de música en família, per a nens de diferents edats i que, una vegada més, anirà a càrrec de la professora Mireia Besora.

Grup A: de 5 a 6 de la tarda, per a nascuts entre setembre de 2019 i març de 2021.

Grup B: de 6 a 7 de la tarda, per a nascuts entre gener de 2018 i agost de 2019.

La inscripció restarà oberta fins a cobrir les places ofertades, seguint l'ordre d'entrega, que podrà ser tant virtual (Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.) o com presencial a secretaria (de dilluns a divendres de 12 a 2 i de 3 a 7).

El formulari d'inscripció el trobareu aquí sota mateix a partir del divendres 18 a les 5 de la tarda.

INSCRIPCIÓ TALLER HIVERN