DOS CONCERTS FINALS

Aquesta setmana tenen lloc els dos últims grans concerts del curs.

D'una banda, dimarts 20 a 2/4 del vespre tindrà lloc al centre cultural municipal el concert de les agrupacions clàssiques de l'escola: el cor i el grup de guitarres, el grup de teclats i el grup de vent, l'Orffestra i les orquestra 4 de 8 i Robert Gerhard.

Una petita mostra dels grups que funcionen a l'escola i agrupen a la majoria d'alumnes de totes les edats del centre.

Per l'altra part, el dijous 22 i a 274 d'11 els combos de l'escola oferiran un concert dins els actes de la festa major de sant Joan. Una proposta que recuperem després d'un any de pausa i que vol ser la continuïtat d'altres concerts que l'escola oferta a la Plaça de l'Oli i per a un públic molt ampli.

Amb aquests dos concerts posarem punt i final a un curs escolar amb més de 120 activitats per a totes les edats, estils i interessos.

Dilluns, dimarts, dijous i divendres