RESUM DE LA RODA D'INSTRUMENTS AMB IMATGES

La roda d'instruments a MiM 6 anys.

Aquestes últimes sessions de MiM les hem dedicat a fer la roda d'instruments, un espai pensat per a la descoberta auditiva i visual dels diferents instruments que els alumnes de 6 anys tenen a l'abast per poder estudiar el curs vinent.

Així, han vist el clarinet i el saxo, el piano i la bateria, la guitarra clàssica i el violoncel, la guitarra elèctrica i el violí o la flauta travessera i la viola.

Els diferents docents i alumnes de cada aula han ensenyat el més interessant i particular de cada instrument i els alumnes han pogut provar i descobrir les incògnites de cada instrument.

Les places d'instruments són limitades. Això significa que, en cas que hi hagi més demanda que places d'un determinat instrument, es farà un sorteig que determinarà qui té plaça.