CAP DE SETMANA DE CANTATA A LA CAPELLA (POBLET)

El cap de setmana 21 i 22 de març, a La Capella (Poblet)

Com ja ve sent habitual, dediquem un cap de setmana a conjuntar, pulir i endreçar les peces que formen la cantata que estem a punt d'estrenar. I ho farem els dies 21 i 22 a la casa de colònies La Capella, a Poblet, un marc perfecte per treballar les dues agrupacions orquestrals que acompanyen el cor i que formen una quarantena d'alumnes de corda i vent.

Així, aquestes agrupacions començaran a treballar el dissabte al matí en les seccions de vent i corda i acabaran fent un treball conjunt. També tindran un temps dedicat a l'esbarjo coordinat per un parell de monitores de lleure.

Ja al diumenge al matí s'incorporarà el cor dels nens de MiM i Iniciació per fer l'assaig comú d'11 a 1 del migdia, que és quan s'acabarà l'activitat per tothom.

Els desplaçaments a La Capella i tornada a casa es faran amb les famílies.

L'activitat estarà coordinada per tot l'equip docent de la cantata, que inclou fins a nou docents.