EL DIA DE LA COMPOSITORA:"GALIVANCES", DE L.NADAL

Dimecres va tenir lloc l'estrena absoluta de l'obra de l'exalumna Laura Nadal.

Es tracta d'una obra escrita en vui moviments que expliquen amb llenguatge pianístic els processos de canvis, de metamorfosis vitals i la capacitat d'adaptar-s'hi.

Explicada per una quinzena d'alumnes de l'aula de piano de l'escola, va comptar amb una projecció de colors a la pantalla de fons, que ajudaven a seguir el fil narratiu musical..

Els alumnes que van participar en el projecte, la sisena edició del Dia de la Compositora, van ser Marta Crasiu, Andrea Cobo, Isolda Esteve, Nil Amat, Pol Bort, Tiago Amarelle, Oriol Huerta, Laia Ferreiro, Carlos Alekyan, Marvin Montragull, Abril Begué, Rut Martínez, Roc Ferré, Anna Llort i Albert Cañadilla, sota la coordinació de les professores Gemma Batalla i Rosa M. Segarra.

El recital va estar presidit per l'alcadessa de la ciutat i la regidora d'ensenyament juntament amb el director de l'escola.